top of page
Search
  • Writer's pictureВалентина Потехина

ВООЗ створила бота Флоранс, який допомагає кинути курити

Всесвітня організація охорони здоров’я разом з компаніями Soul Machines, Amazon Web Services і Google Cloud розробили бота зі штучним інтелектом, на ім’я Флоранс, який допомагає кинути курити.


Бот може розповісти про перевірені методи боротьби з курінням, а також те, чому варто відмовитися від тютюну. З Флоранс можна спілкуватися голосом, однак якщо вона не розумітиме, можна перемкнутися на текстові повідомлення.


«Привіт, я Флоранс із ВООЗ. Я хочу поговорити з вами про шкоду вживання тютюну, зокрема куріння. Зараз, під час пандемії Covid-19, як ніколи важливо відмовитися від куріння. Я тут, аби допомогти вам у цьому», — каже бот.


Розпочати діалог з Флоранс: https://bit.ly/3fpz8Yc

0 views0 comments

Recent Posts

See All

Як батьки можуть допомогти дитині у складній ситуаціїї у школі

ПАМ’ЯТКА для батьків першокласників (Як батьки можуть допомогти своєї дитині вийти зі складного становища у школі) Що необхідно дитині знати про школу. Спитайте: 1.Як треба звертатися до вчительки? 2.

Post: Blog2_Post
bottom of page